Godziny otwarcia:
Pn - So: 07:00 - 22:00
Nd: 09:00 - 20:00
PanaceumFitness - eFitness

FITNESS

Strefa skierowana  przede wszystkim w stronę kobiet, które chcą schudnąć, poprawić sylwetkę ,samopoczucie. Obejmuje: zajęcia wzmacniające z delikatnymi obciążeniami albo na ciężarze własnego ciała,  zajęcia taneczne z elementami stepu,  z piłkami itp.

 

  • SZTANGI FITNESS - program ćwiczeń z użyciem małej sztangi,wzmacniająco kształtujący mięśnie.

  • BRZUCH/UDA/ POŚLADKI - zajęcia skierowane do grupy osób zaczynających swoją przygodę z fitnessem. Podczas ćwiczeń wzmocnisz i ujędrnisz brzuch, uda oraz pośladki. Zajęcia w grupie, przy muzyce zmotywują Cię do walki o upragnione ciało.

  • JĘDRNE POŚLADKI, SMUKŁA TALIA - zajęcia modelujące pośladki i brzuch, mające na celu wzocnienie i ujędrnienie wybranych grup mięśniowych.

  • ZUMBA - to po prostu świetna zabawa taneczna, w trakcie której uczestniczy nieświadomie wykonują ogromne ilości ćwiczeń i kroków tanecznych i fitnessowych, co w niedługim czasie daje niesamowite efekty. Zajęcia trwają godzinę, zawsze rozpoczynają się od rozgrzewki, która pozwala na bezpieczne uczestniczenie w zajęciach, instruktor stopniowo przyspiesza tempo i kontroluje zmęczenie uczestników. Kolejny etap zajęć to taniec i ćwiczenia w formie układów tanecznych, które są powtarzalne i nie zmienne. Ponadto z zajęć na zajęcia instruktor wprowadza nowe układy by nie popaść w monotonię. Zakończenie zajęć to obowiązkowe rozciąganie, które ma na celu wyciszyć i uspokoić rozgrzane mięśnie.
     

  • REDUKCJA TŁUSZCZU/ FIT SYLWETKA - zajęcia wzmacniające do muzyki, to praca na podniesionym tętnie ćwiczących dla umożliwienia redukcji tkanki tłuszczowej.  Podczas zajęć pracujemy nad całym ciałem.

  • ZDROWY KRĘGOSŁUP, STRETCHING

  • JOGA

  • PILATES

 

CROSSFIT

Strefa dla kobiet i mężczyzn lubiących mocniejsze wrażenia oraz trening z obciążeniem o zdecydowanie większym zakresie wytrzymałościowo kondycyjnym. Treningi oparte są na wielu powtórzeniach tego samego ćwiczenia z krótkimi przerwami pomiędzy kolejnymi seriami

  • TRENING OBWODOWY DLA KOBIET

 

  • CROSS KETLLEBELL WOD - trening przy użyciu obciążeń ketellbel o różnym ciężarze ,trening obejmuje technikę oraz wzmacnianie siłowe całego ciała

  •  

     

    Tabata, czyli czterominutowy interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu "podkręca" metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia wykonywane 2 lub 3 razy w tygodniu w szybkim czasie pozwalają osiągnąć szczytową formę. Wypróbuj przykładowy trening Tabata i popraw swoją kondycję.
     
     

    Tabata to ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie - zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. W związku z tym spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest "skutkiem ubocznym" intensywnych ćwiczeń.



    http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/zajecia-i-treningi/tabata-czyli-interwalowy-trening-metaboliczny-cwiczenia-tabata_41505.ht

FIGHT CLUB

Strefa bardziej specjalistyczna ,ukierunkowana na trenowanie danej dyscypliny sportowej, charakterystyka treningów to sztuki walki ,ciężary –cross fit ,gimnastyka na wysokim poziomie. Treningi o dużym obciążeniu kondycyjnym oraz ciężarowym.

  • Muay Thai
  • MMA
  • Boks

SPINNING

Strefa treningu rowerowego (dla każdego) ,o różnym stopniu wytrzymałościowym.Zajęcia prowadzone są w rytm muzyki pod opieką instruktora który wyznacza bit i tempo. Dla miłośników mocniejszego wysiłku kondycyjnego.

 

INTRO- trening dostosowany dla osób początkujących, poprawiający samopoczucie,

 

HILL - jazda porównywalna do tej w terenie górskim, skupia się głównie na dużych obciążeniach

 

INTERVAL -  trening o wysokiej intensywności, doskonale zwiększa wydolność organizmu.

 

Strefa Personal training

Trening personalny: specjalistyczny trening na siłowni ułożony dla potrzeb oraz ukierunkowany na cele klienta ,charakteryzuje się indywidualnym podejściem trenera, gwarancją rezultatu,polecamy go również osobom po kontuzjach,ze słabą motywacją do samodzielnego treningu,bądz tym,  które pragną mocniejszych efektów,niż te które dotychczas osiągneły. Jest to usługa dodatkowo płatna.

Trenerzy PANACEUM FITNESS:

Aneta Franczyk

Sebastian Nowak

Mariusz Rozpędzki

Krzysztof Kościelniak

Michał Dryja
Dariusz Bera 
Łukasz Szymczak

Szymon Zachmost

 

 

JUMPING

Zajęciom na trampolinach nieodłącznie towarzyszy dobra zabawa. Rytmiczna muzyka w połączeniu z motywującym instruktorem sprawią , że nie będziesz mieć dość.

Zajęcia podzielone są na bloki, w których znajdziesz rozgrzewkę, prosty układ skoków na trampolinie, ćwiczenia wzmacniające oraz część końcową przeznaczoną na uspokojenie organizmu. Udział w Lejdis Jump wpłynie na poprawę kondycji, ale przede wszystkim pomoże w walce ze zbędnymi kilogramami. Jeśli chcesz wzmocnić swoje ciało, pobudzić się przy energetycznej muzyce i jednocześnie "wyskakać" wszystkie złe emocje, te zajęcia są właśnie dla Ciebie.